Predstavljamo vam posebno ponudbo – paket podpore na konferenci, kongresu, simpoziju in podobnih poslovnih, raziskovalnih ali prodajnih srečanjih. Ponujamo izdelavo spletnega anketnega vprašalnika za evalvacijo konferenc v živo, statistično podporo na konferenci, izdelavo prostorskih slik, po želji pa tudi snemanje dogodka in pripravo videoreportaže.
Mnenja udeležencev izmerimo in analiziramo na licu mesta!
Spletni anketni vprašalnik
Spletni anketni vprašalniki so odlična rešitev za pridobivanje in merjenje odziva udeležencev konference. Takoj po (ali že med) predavanju lahko slušatelji ocenijo predavatelja ali predstavljeni produkt/storitev. Rezultati so na voljo takoj in jih lahko vključite v naslednjo predstavitev na konferenci.
Izvedba
Vprašalnik pripravimo in izvedemo z lastnim orodjem FluidSurveys. Možna je uporaba različnih tipov vprašanj (npr. Da/Ne, Izbirni tip, Potrditveno polje, Tekstovno polje, Spustni meni …) in naprednejših vprašalnih matric. Izgled ankete uskladimo z barvno shemo vašega podjetja, dodamo tudi logotipe. Vprašalnik lahko pripravimo v različnih jezikih. Anketa teče na naših strežnikih, ki omogočajo visoke obremenitve, udeleženci pa do nje dostopajo preko spletne URL povezave.
Statistika
Rezultate ankete in osnovne statistike (povprečja, variance ipd.) lahko spremljate preko spletnega vmesnika v živo med izvajanjem ankete. Naša statistična ekipa pa vam lahko v nekaj urah na licu mesta poračuna tudi naprednejše statistike. Pripravimo lahko tudi grafične izrise in poročilo.
Prostorske fotografije
Konferenco posnamemo v prostorski tehniki. Slika po ve več kot 1000 besed. Panoramska fotografija pa je sploh zakon! Prepričajte se.
Snemanje in priprava videoreportaže
Konferenco posnamemo v visokoločljivostni (HD) tehniki. Na dogodku lahko z novinarjem posnamemo videoreportažo, ki jo lahko kot zapis dogajanja in odličen promocijski pripomoček objavite na vaši spletni strani ali DVD-ju. Več informacij o izdelavi promocijskih vsebin najdete tukaj.
Primeri / Reference
1. primer: Prodajna konferenca Etol, d. d.
Za celjsko podjetje Etol smo pripravili 32 spletnih anketnih vprašalnikov, s katerimi smo na prodajni konferenci merili odzive Etolovih predstavnikov na nove izdelke (okuse). Etolovi predstavniki so izdelke okušali in jih ocenjevali s pomočjo prenosnih računalnikov in naših anket, do katerih so dostopali preko brezžičnega dostopa do interneta v konferenčni dvorani. Preliminarni rezultati so bili na voljo po koncu vsakega predavanja/okušanja. Na konferenci sta bila ves čas prisotna dva predstavnika našega moštva, ki sta nudila podporo ocenjevalnemu procesu. Na koncu vsakega konferenčnega dneva pa je naša statistična ekipa v sodelovanju z Etolovi strokovnjaki iz razvojnega oddelka pripravila natančnejše statistične analize rezultatov.
Novo, 2011: Na Etolu so bili z našim delom zadovoljni, zato so se odločili za dolgoročno sodelovanje. Mislim, torej sem pripravlja vprašalnike za vsakoletno Etolovo prodajno konferenco. Na konferenci nudimo tudi statistično podporo.
Na konferenci smo posneli tudi nekaj prostorskih fotografij, ki si jih lahko ogledate tukaj.
Zelo smo bili zadovoljni s strukturo in zanesljivostjo vprašalnika ter strokovno podporo, ki sta jo predstavnika agencije nudila med celotno konferenco. Zaradi zelo dobrega celostnega servisa bi vsekakor priporočili agencijo Mislim, torej sem tudi ostalim podjetjem ali organizacijam, ki organizirajo podobne dogodke oz. potrebujejo zanesljivega in kvalitetnega partnerja pri zbiranju ter analizi različnih podatkov.
Uroš Žigon, razvojni inženir, Etol d. d. (cela pdf referenca)
2. primer: Poslovna linux konferenca, ISG, d. o. o
Za ljubljansko podjetje ISG smo pripravili 27 vprašalnikov za evalvacijo posameznih predavanj in vprašalnik za evalvacijo celotne konference. Anketni vprašalnik smo zaradi večjezičnih udeležencev izvedli v slovenskem in angleškem jeziku. Ocene predavanj smo po vsakem predavanju objavili na Twitterju, organizator pa jih je takoj objavljal na velikem zaslonu v preddverju konferenčnih dvoran. Po konferenci smo naročniku vse rezultate dostavili v tabelarni obliki.
Do sedaj smo na konferenci vsako leto uporabljali papirnate ankete. Izvedba je zamudna, po končani konferenci pa je podatke potrebno pretipkavati. Letos smo se odločili za elektronsko izvedbo s podporo podjetja Mislim, torej sem. Izbira se nam je obrestovala, saj so bile ankete pripravljene profesionalno, odziv ljudi pa smo lahko spremljali takoj – med in po predavanjih.
Gorazd Golob, vodja programskega sveta konference
Vas zanima?
Spletne anketne vprašalnike lahko sestavite sami (več o orodju FluidSurveys v slovenščini tukaj), ali pa najamete naše moštvo, ki bo pripravilo in sprogramiralo vprašalnik za vašo konferenco, simpozij ali kongres. Nudimo vam podporo na licu mesta med trajanjem konference, in statistično analizo ter grafični/tabelarni prikaz zbranih podatkov. Imamo tudi lastno multimedijsko ekipo (fotograf, snemalec, novinar), s katero pokrijemo dogodek medijsko.
Želite konkretno ponudbo za vaš dogodek? Stopite v stik z nami in skupaj bomo našli ustrezno rešitev.
Ključne besede: konferenca, simpozij, kongres, anketni vprašalnik, statistika, prostorske slike, snemanje, reportaža, video