Moštvo Mislim, torej sem sestavljajo strokovnjaki s področja raziskovanja in razvoja (R&D). Vemo, kaj, kje in kako vprašati ter kako zbrano analizirati. Znajdemo se v kvalitativnih in kvantitativnih raziskovalnih vodah. V moštvu so tudi ljudje z izkušnjami v medijskem prostoru ter izvrstni poznavalci slovenskega jezika. Kar zapišemo, stoji. Poznavalci najnovejših spletnih interaktivnih, družbenih in kreativnih rešitev poznajo vse, kar stroka ponuja najboljšega v svetu, in to učinkovito prenašajo v slovenski prostor. Predpisi za kakovost moštva Mislim, torej sem so zelo visoki, naročnikovo zadovoljstvo pa je naš končni cilj.
Miha Jesenšek, CEO. Diplomiral je na Fakulteti za humanistične študije Univerze na Primorskem, podiplomski študij pa je nadaljeval na St. Antony’s Collegeu, Univerza v Oxfordu (Anglija) in na Univerzi v Pekingu (Kitajska). Poleg odličnih akademskih izkušenj ima znanja s področja novinarstva (delal je na Radiu Maribor in časopisni hiši Večer) ter na področju novih medijev in multimedijev (kot kreativni direktor je delal v Studiu za napredne grafične in multimedijske rešitve Sapralot). Redno spremlja strokovno literaturo in globalne trende na področju novih medijev in spletnih družbenih omrežij. Je direktor Mislim, torej sem. Twitter | Blog | Facebook | LinkedIn
Anja Kolednik, vodja projektov
Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je diplomirala iz sociologije, smer družboslovna informatika. Na isti fakulteti pripravlja tudi doktorat. Trenutno je kot raziskovalka zaposlena na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Ima večletne izkušnje z delom v okolju SPSS z naročniki iz privatnega sektorja; delala je tudi kot tržna raziskovalka v podjetju Aragon. Za moštvo Mislim, torej sem vodi projekte s področja statistične obdelave podatkov.
Luka Jesenšek, oblikovalec
Na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru je diplomiral iz Medijskih komunikacij. Pri moštvu Mislim, torej sem skrbi za grafično in video oblikovanje.
Kaj počnemo?
Podjetje Mislim, torej sem se ukvarja z raziskavami in razvojem ter novimi mediji.
Raziskave in razvoj
Ukvarjamo se s kvalitativnimi in kvantitativnimi raziskavami za naročnike iz akademskih in poslovnih okolij. Obvladamo osebne raziskovalne pristope in interpretacijo ter merjenje in statistično analizo. Izdelamo in izvedemo spletne anketne vprašalnike, merimo organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih/strank.
Novi mediji
Pišemo besedila (copywriting) in govore ter izvajamo intervjuje za tiskane publikacije, spletne strani in druge interaktivne medije. Fotografiramo v digitalni in prostorski tehniki, snemamo ter montiramo avdio in videoprispevke. Ponujamo vam uporabne kreativne rešitve, ki temeljijo na znanju in izkušnjah našega moštva.
Zaupajo nam / Reference
Uspešno sodelujemo z mnogimi slovenskimi majhnimi podjetji in posamezniki. Nekaj naših prepoznavnejših strank pa vključuje:
Etol, d. d. Škofja vas – vodilna evropska hiša arom in okusov za prehrambeno industrijo (področje sodelovanja: raziskave in razvoj);
Večer, d. d. Maribor – časopisno-založniško podjetje (področje sodelovanja: novi mediji);
Helios, d. o. o. Domžale – tovarna barv, lakov in umetnih smol (področje sodelovanja: raziskave in razvoj);
Energoplan, d. d. Ljubljana – gradbeno podjetje (področje sodelovanja: raziskave in razvoj);
DeltaInvest, d. o. o. Maribor – poslovanje z nepremičninami (področje sodelovanja: raziskave in razvoj);
Amebis, d. o. o. Kamnik – programska oprema (področje sodelovanja: raziskave in razvoj);
Več kot 2000 slovenskih uporabnikov orodja FluidSurveys, vključno z nekaterimi večjimi slovenskimi turističnimi kompleksi in agencijami (področje sodelovanja: spletni anketni vprašalniki, merjenje mnenja in zadovoljstva).
Dodatne informacije
Podrobnosti iz ponudbe storitev.
Stopite v stik z moštvom Mislim, torej sem.
O podjetju.
O Deskartovem izreku Mislim, torej sem.